دیگــــــه خستـهـ شدمـــ….
آرهـ مَنـ کم آوردمــ….
خودمــ میدونمــ کهـ نیستـــ…
انقد بآ بودنتـــ نبودنشــ رو به رُخـــَم نکشـــ!!!
نوشته شده در چهارشنبه سی ام فروردین ۱۳۹۶ساعت 8:42 توسط شقایق
![]()
ما را در سایت درد جدایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15